საზოგადოება
საფრთხისშემცველი განათლება - ქუთაისის მეექვსე საჯარო სკოლაში ბათქაში ჩამოიშალა
FaceBook
ქუთაისის მეექვსე საჯარო სკოლის სახურავიდან რამდენიმე დღის წინ ბათქაში ჩამოიშალა. შემთხვევის შედეგად არავინ დაშავებულა, თუმცა, თვითმხილველთა თქმით, კედლის ნაწილის ჩამონგრევამდე რამდენიმე წუთით ადრე იმ ტერიტორიაზე სკოლის მოსწავლეები გადაადგილდებოდნენ.
ადგილი, სადაც ბათქაში ჩამოცვივდა ახლა მონიშნულია და უსაფრთხოების მიზნით გადაკეტილია.

სკოლის დირექტორის, დიმიტრი ქარსელაძის თქმით, ტემპერატურის ხშირი და მკვეთრი ცვლილების დროს ბათქაში ნელ-ნელა იშლება და საფრთხე ყოველდღიურად იზრდება.

გარდა სკოლის მოსწვალეებისა, საფრთხის ქვეშ არიან საბავშვო ბაღის აღსაზრდელებიც, რომლებსაც იმავე ეზოში მდებარე ბაღში მისვლა მხოლოდ სკოლის ტერიტორიის გავლით შეუძლიათ.


ჩამოცვენილი ბათქაშის ნატეხები სკოლის ეზოში


სკოლის ეზოს უკანა ნაწილი, საიდანაც ბაღის აღსაზრდელები საბავშვო ბაღში გადადიან


ამორტიზებული გზა # 6 საჯარო სკოლაში

სკოლის ადმინისტრაციამ შენობის რეაბილიტაციის მოთხოვნით განათლების სამინისტროს არაერთხელ მიმართა,  თუმცა, უშედეგოდ.

"კიდევ ერთხელ გავაგზავნეთ წერილი სამინისტროში, სადაც იმ საფრთხეზე მივუთითეთ, რაც უკვე არის ჩვენთან მოსალოდნელი. გავახსენეთ რამდენიმე თვის წინ მომხდარი ფაქტიც, რაც ძალიან მწარედ ახსოვს ქალაქს, როცა მცირეწლოვანის სიცოცხლე სწორედ ასეთმა გარემოებამ იმსხვერპლა," - ამბობს დიმიტრი ქარსელაძე.

დიმიტრი ქარსელაძის თქმით, სკოლის ფასადის რეაბილიტაცია ჯერ კიდევ გასულ წელს უნდა დაწყებულიყო. სკოლის ადმინისტრაციამ სარეკონსტრუქციო სამუშაოების დაწყების კონკრეტული თარიღიც იცოდა, მაგრამ უწყებაში განუმარტეს, რომ საკმარისი ფინანსები არ იყო და რეაბილიტაცია გადაიდო.


"მრავალი წერილი გვაქვს გაგზავნილი. 2016 წლის 10 ივნისს უნდა დაწყებულიყო რეაბილიტაცია, მაგრამ როგორც აგვიხსნეს, ფინანსური პრობლემების გამო შეჩერდა, თუმცა, კვლავ სამოქმედო გეგმაში დაგვტოვა ინფრასტრუქტურის სააგენტომ", - ამბობს დიმიტრი ქარსელაძე.

სამოქმედო გეგმის ამოქმედებას  სკოლის ადმინისტრაცია სხვა ინფრასტრუქტურული პრობლემების მოგვარების მიზნითაც ელოდება. დიმიტრი ქარსელაძის თქმით, შენობას სახურავიც ამორტიზებული აქვს, რეაბილიტაციას საჭიროებს სპორტული დარბაზი და სველი წერტილები, რაც ასევე,  მრავალჯერადი მიმართვის მიუხედავად,  დღემდე მოუგვარებელი პრობლემაა.

განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს სსიპ ინფრატსრუქტურის განვითარების სააგენტოში ამბობენ, რომ მათი წარმომადგენლები სკოლას მიმდინარე კვირაში ეწვევიან. სკოლის ნაწილობრივი რეაბილიტაციისთვის კი სატენდერო დოკუმენტაციის მომზადება დაწყებულია, თუმცა, კონკრეტულად შენობის რა ნაწილის განახლებას გეგმავს სამინისტრო, უწყებაში არ განუმარტავთ.

ქუთაისის მე-6 საჯარო სკოლაში 110 მოსწავლე სწავლობს. სკოლა განათლების სამინისტროს მიერ ვაუჩერული პრინციპით, თვეში 13 000 ლარით ფინანსდება, რაც სკოლის დირექტორის თქმით, საკმარისი არ არის, რადგან, თანხის უდიდესი ნაწილი სკოლის პედაგოგების ხელფასს ხმარდება.

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
ქუთაისში, მესხიშვილის ქუჩაზე მშენებარე საცხოვრებელი კორპუსიდან
ბეტონის მასალები ცვივა.
11:46 / 18.12.2023
ქუთაისში, მესხიშვილის ქუჩაზე მშენებარე საცხოვრებელი კორპუსიდან ბეტონის მასალები ცვივა.
ანტიკორუფციული ბიურო  ქუთაისის მერის  მოადგილის
იუზა  უგულავას საქმიანობით დაინტერესდა.
17:15 / 11.12.2023
ანტიკორუფციული ბიურო  ქუთაისის მერის  მოადგილის იუზა  უგულავას საქმიანობით დაინტერესდა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.