ახალი ამბები
ასსაფეხურიანი კიბეების პროექტირების ღირებულება, შესაძლოა, შეიცვალოს
FaceBook
ასსაფეხურიანი კიბეების პროექტის მოსამზადებლად გამოცხადებული ტენდერის ორჯერ ჩაშლის შემდეგ, მერიამ,  შესაძლოა სატენდერო თანხა შეცვალოს.
მერიამ კიბების რეაბილიტაციისთვის 15  000 ლარიანი ტენდერი პირველად მიმდინარე წლის აგვისტოში გამოაცხადა, თუმცა, სამუშაოების შესყიდვით არავინ დაინტერესებულა. ტენდერის ჩაშლის მიუხედავად  მერიამ განმეორებითი შესყიდვა  სატენდრო თანხის შეუცვლელად გამოაცხადა. 

ადგილობრივ თვითმმრთველობაში ამბობენ, რომ ამჯერად ტენდერის ჩაშლის მიზეზებს შეისწავლიან და სავარაუდოდ, თანხის რაოდენობაც შეიცვლება.


ქუთაისის მერიამ ბალახვნის ასსაფეხურიანი კიბის რეაბილიტაცია  გასული წლის დასაწყისში დაანონსა. მერიამ მაშინ ესკიზიც გაასაჯაროვა და განაცხადეს, რომ სამუშაოებისთვის 500 000 ლარს დახარჯავდნენ. მოგვიანებით, გაირკვა, რომ მერიის მიერ შედგენილი პროექტი  ტერიტორიის იმ ნაწილს მოიცავდა, რომელიც მის ბალანსზე არ იყო.


ამის შემდეგ, თითქმის წელიწადნახევრის განმავლობაში მერია პროექტის არგანხორცილების გამო თავს იმართლებდა და ამბობდა, რომ ერთადერთი შემაფერხებელი მიზეზი ეკონომიკის სამინისტრო იყო, რომელიც ქალაქს პროექტით გათვალისწინებულ ტერიტორიას არ უთმობდა.


ახლა კი ირკვევა, რომ მერიას ჯერ კიდევ წელიწადნახევრის წინ  შეეძლო პროექტი შეეცვალა და სამუშაოები დაეწყო და თუ ასე მოხდებოდა, კიბეების რეაბილიტაცია ახლა უკვე დასრულებული იქნებოდა, რადგან პირველი პროექტის შესრულების ვადა სწორედ ამ დროზე იყო გათვლილი.

რაც შეეხება იმ მიწი ნაკვეთს, რომელსაც მერია სახელმწიფოს სთხოვდა, ეკონომიკის სამინისტრომ უკვე გაასხვისა. ახალი მფლობელი ადგილზე
სასტუმროს აშენებს.


როგორი უნდა ყოფილიყო და როგორი იქნება ბალახვნის ას საფეხურიანი კიბე:   ნახეთ





Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
საქართველოს მთავრობა კოვიდ-19-ის წინააღმდეგ  გატარებული ღონისძიებების
ანგარიშს აქვეყნებს.
11:40 / 05.06.2020

საქართველოს მთავრობა კოვიდ-19-ის წინააღმდეგ  გატარებული ღონისძიებების ანგარიშს აქვეყნებს.

8 ივნისიდან საქალაქთაშორისო ტრანსპორტის
აღდგენის მიუხედავად, უცნობია როდის განაახლებს მუშაობას საქართველოს
რკინიგზა.
10:05 / 05.06.2020
8 ივნისიდან საქალაქთაშორისო ტრანსპორტის აღდგენის მიუხედავად, უცნობია როდის განაახლებს მუშაობას საქართველოს რკინიგზა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.