ახალი ამბები
დარღვეული გრაფიკი და უკონტროლო საქალაქო ტრანსპორტი ქუთაისში
FaceBook

ქუთაისში მიკროავტობუსების უმრავლესობა GPS სისტემის გარეშე მუშაობს, რაც მათ მიერ გრაფიკის დარღვევის დაფიქსირებას შეუძლებელს ხდის.


მით უფრო, რომ მერიის თანამშრომლების მიერ ტრანსპორტის მოძრაობის კონტროლი ადგილზე იშვიათად ხდება.


ერთ-ერთი ყველაზე პრობლემური უბანი, სადაც მიკროავტობუსების მძღოლები თვითნებურად შეცვლილი ინტერვალებით გადაადგილდებიან და ხშირად საღამოს გრაფიკსაც არღვევენ, ავანგარდია. ამ დასახლებაში საღამოს 9 საათის შემდეგ მხოლოდ ერთი რეისი  სრულდება, ისიც ნახევარსაათიანი ინტერვალით და ხშირად  მძღოლები ამ ვალდებულებასაც არ ასრულებენ.


#48 და #23-ის მიკროავტობუსის გადამზიდავი კომპანიები მერიამ გასულ წელს რამდენჯერმე დააჯარიმა, თუმცა, პრობლემა კვლავ მოუგვარებელი რჩება. მოქალაქეებს ავანგარდში გადაადგილება, რომელიც ქალაქის ცენტრიდან ერთ-ერთი ყველაზე დაშორებული უბანია, ხშირად კერძო სამარშრუტო ტაქსით უწევთ.


მერიის ზედამხედველობის სამსახურში აღიარებენ, რომ მძღოლები  საღამოს გრაფიკს არღვევენ, თუმცა, როგორც ირკვევა მოქალაქის მიერ მერიაში შესული შეტყობინება დარღვევაზე რეაგირებისთვის საკმარისი არ არის, რადგან სწორედ იმ მიზეზით, რომ მიკროავტობუსების უმრავლესობას GPS სისტემა არ აქვს, ფაქტის დაფიქსირება ვერ ხდება.


ზედამხედველობის სამსახურის სანებართვო პირობების დაცვის განყოფილების უფროსი, გიორგი ხაბეიშვილი ამბობს, რომ GPS სისტემის უმრავლესობა, რომლითაც მერიამ მიკროავტობუსები ოთხი წლის წინ აღჭურვა, დაზიანდა. ზოგ შემთხვევაში კი მძღოლებმა ავტომანქანები გაყიდეს და  GPS-ები სალონებიდან ამოიღეს.


„ზოგი დაზიანდა, ზოგმა ახალი მანქანა შემოიყვანა და იმათ არ აქვთ GPS-ები. ზოგმა გაყიდა და თავისთავად ამოიღო სალონიდან. ვერ ვიტყვი, რომ  10-ის ნახევრიანი რეისი არ სრულდება. ხანდახან ხდება დარღვევა და ჩვენ ამაზე ვაფრთხილებთ გადამზიდავებს. გაფრთხილების შემდეგ თუ ისევ განმეორდა, ვაჯარიმებთ“, -  განმარტავს  გიორგი ხაბეიშვილი.


ქუთაისის მერიამ საქალაქო მიკროავტობუსებში  GPS -სანავიგაციო სისტემა 2015 წელს დაამონტაჟა, რისთვისაც 285 000 ლარი დახარჯა.

მერიაში მაშინ ამბობდნენ, რომ ეს სისტემა მათ საშუალებას მისცემდა თითოეული მიკროავტობუსის გადაადგილების გრაფიკი გაეკონტროლებიათ.

ქუთაისის მერია მაშინ გაჩერებებზე ელექტრონული ტაბლოების დამონტაჟების პირობასაც დებდა, რაც ამ დრომდე არ შესრულებულა.

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
USAID-ის სასამართლის უზენაესობის პროგრამის მიერ გამოცხადებული
რეგიონული კონკურსის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ.
14:59 / 23.04.2024
USAID-ის სასამართლის უზენაესობის პროგრამის მიერ გამოცხადებული რეგიონული კონკურსის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ.
ევროპის ისტორიული თერმული ქალაქების ასოციაციის გენერალურ ასამბლეას,
რომელიც საქართველოში პირველად იმართება, იმერეთი მასპინძლობს.
12:09 / 23.04.2024
ევროპის ისტორიული თერმული ქალაქების ასოციაციის გენერალურ ასამბლეას, რომელიც საქართველოში პირველად იმართება, იმერეთი მასპინძლობს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.