ახალი ამბები
150 ათასამდე ლარი სკვერის მოსაწყობად - ქუთაისის მერია ტენდერს აცხადებს
FaceBook
ადგილობრივი თვითმმართველობა ორ ობიექტზე, სულხან საბას გამზირზე და ავტომშენებლის ქუჩაზე, სადაც საბავშვო ბაღები აშენდა, სკვერების მოსაწყობად ტრენდერს აცხადებს.

ქუთაისის მერია დასასვენებელი სკვერების მოსაწყობად 145 702 ლარის დახარჯვას გეგმავს. ადგილობრივი თვითმმართველობა ორ ობიექტზე, სულხან საბას გამზირზე და ავტომშენებლის ქუჩაზე, სადაც საბავშვო ბაღები აშენდა, სკვერების მოსაწყობად ტრენდერს აცხადებს. მერიის მიერ გამოცხადებულ ელექტრონულ ტენდერზე წინადადების მიღება 21 აგვისტოს იწყება.
სატენდერო პირობების მიხედვით, გამარჯვებული კომპანია ვალდებულია კეთილმოწყობითი სამუშაოები ხელშეკრულების დადებიდან 35 დღეში დაასრულოს.
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
სურსათის ეროვნული სააგენტოს ინსპექტირების ჯგუფები სარეალიზაციო
ბაზარზე განთავსებულ რძეს ამოწმებენ.
14:45 / 21.10.2025
სურსათის ეროვნული სააგენტოს ინსპექტირების ჯგუფები სარეალიზაციო ბაზარზე განთავსებულ რძეს ამოწმებენ.
ქუთაისელი სამოქალაქო აქტივისტი იმედა კლდიაშვილი დააკავეს.
14:28 / 21.10.2025

ქუთაისელი სამოქალაქო აქტივისტი იმედა კლდიაშვილი დააკავეს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.