ახალი ამბები
ქუთაისის ორ ბაგა– ბაღში სასწავლო პროცესი შეჩერებულია
FaceBook
ქუთაისში, გორის დასახლებაში არსებულ #24 და #32 ბაგა ბაღებში სასწავლო პროცესი შეჩერებულია.

ქუთაისის მერიის ააიპ ბაგა–ბაღების გაერთიანების ადმინისტრაციის ინფორმაციით, ქალაქის 37-ვე ბაღში რეგისტრირებული 10 ათასამდე აღსაზრდელიდან, მიმდინარე წლის 31 იანვარს მოხოლოდ 3 465 აღსაზრდელი გამოცხადდა.

გაერთიანებაში აცხადებენ, რომ აღსაზრდელთა უფრო დაბალი მაჩვენებელი გუშინ დაფიქსირდა.

მიმდინარე წლის 30 იანვარს ბაგა–ბაღებში სულ 2 897 აღსაზრდელი გამოცხადდა.

ააიპ ბაგა–ბაღების გაერთიანების ადმინისტრაციის ცნობით, ქალაქის საბავშო ბაღების სხვა ფილიალებში სააღმზრდელო პროცესი შეფერხების გარეშე მიმდინარეობს.


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
წყალტუბოში, ქალაქის ცენტრალურ ქუჩაზე, ერთი ადამიანი დაჭრეს.
16:38 / 25.04.2024
წყალტუბოში, ქალაქის ცენტრალურ ქუჩაზე, ერთი ადამიანი დაჭრეს.
ქუთაისის მუნიციპალიტეტმა თერჯოლის მუნიციპალიტეტს თავის საკუთრებაში
არსებული, გარე განათების მეორადი სანათები გადასცა.
13:02 / 25.04.2024
ქუთაისის მუნიციპალიტეტმა თერჯოლის მუნიციპალიტეტს თავის საკუთრებაში არსებული, გარე განათების მეორადი სანათები გადასცა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.