განათლება
მასწავლებელთა გამოცდა ნახევარზე მეტმა პედაგოგმა ვერ ჩააბარა
მასწავლებელთა გამოცდა ნახევარზე მეტმა პედაგოგმა ვერ ჩააბარა
12:05 / 25.10.2021
2021 წლის ზაფხულში მასწავლებლის კომპეტენციის დამადასტურებელ გამოცდაზე მინიმალური ზღვარი ვერ გადალახა 2 886-მა პრაქტიკოსმა მასწავლებელმა.
რა იცვლება 2022 წლიდან ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე
რა იცვლება 2022 წლიდან ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე
11:44 / 20.10.2021
2022 წლის ერთიან ეროვნულ გამოცდებზე ცვლილებები იქნება.
ქუთაისში ორი სკოლა დისტანციურ სწავლებაზე გადავიდა
ქუთაისში ორი სკოლა დისტანციურ სწავლებაზე გადავიდა
14:42 / 18.10.2021
ქუთაისში ორი საჯარო სკოლა ( N22 და N 28) დისტანციურ სწავლებაზე გადავიდა.
ქუთაისის სკოლები საკლასო ოთახებში სწავლის დასაწყებად მზადაა
ქუთაისის სკოლები საკლასო ოთახებში სწავლის  დასაწყებად მზადაა
12:45 / 01.10.2021
ქუთაისის საჯარო სკოლები 4 ოქტომბერს სასწავლო პროცესის საკლასო ოთახებში დასაწყებად მზადაა.
საკლასო ოთახებში საგაკვეთილო პროცესი სავარაუდოდ ოქტომბერში აღდგება
საკლასო ოთახებში საგაკვეთილო პროცესი სავარაუდოდ ოქტომბერში აღდგება
13:05 / 22.09.2021
სავარაუდოდ, საკლასო ოთახებში საგაკვეთილო პროცესი ოქტომბერში აღდგება.
More Articles...
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.