საზოგადოება
რატომ ქრება ღიმილი სკოლაში - ქუთაისელი ღვაწლმოსილი პედაგოგის მილოცვა კოლეგებს
FaceBook
"უნდა ვიცოდეთ რატომ წითლდება ბაშვი ან ხმადაბლა რატომ საუბრობს, ზოგნი რატომ არიან მოუსვენარნი. საერთოდ, საკითხავია, რატომ ქრება ღიმილი სკოლაში."
5 ოქტომბერს საქართველოში მასწავლებლის დღე აღინიშნა. ამ დღესთან დაკავშირებით ქუთაისის #2 საჯარო სკოლის ღვაწლმოსილი პედაგოგი, ციალა ჯაფარიძე ახალგაზრდა მასწავლებლებს მიმართავს. გთავაზობთ მიმართვის ტექსტს უცვლელად:

"მინდა გამოვხატო უდიდესი პატივისცემა და სიყვარული ჩვენს ქალაქში მოღვაწე პედაგოგების მიმართ. მათი ღვაწლი ფასდაუდებელია, გმირობის ტოლფასია. ხვალინდელი საქართველოს ბედი ჩვენს ხელთაა. დღევანდელი მასწავლებელი დროის გმირია, ხოლო განათლება კი ზღვაში უმისამართოდ მოცურავე გემი.
წუთია წუთისოფელი, მაგრამ თითოეული წუთი ბრძოლასა და დაუღალავ შრომას მოითხოვს იმისათვის, რომ შენი საკუთარი ადგილი იპოვო და დამკვიდრდე.

სწორედ, ქუთათურთა მანათობელი კერა, კერა ცოდნისა, კერა სითესისა, კერა განათლებისა, კერა კაცურ კაცთა სამჭედლოში - ერთი მჭედლის ადგილი მეც დავიმვიდრე. ეს გახლავთ #2 საჯარო სკოლა. ფრთხილად დავდივარ ფართო დერეფნებში, ოდესღაც იოსებ ოცხელისა და სილოვან ხუნდაძის სამფლობელო გახლდათ, აქ მათი ნატერფალებია, ეს ბევრს მავალებს. სკოლა ჭეშმარიტი პედაგოგისათვის სიცოცხლეა. სკოლა ხომ ის მჩქეფარე წმინდა და ძლიერი ნაკადულია, რომელიც ცხოვრების ყოველგვარ ჩარხს აბრუნებს. ამას ჩემი გამოცდილებიდან გეუბნებით. რადგან გამოცდილება ვახსენე, მთავარია დავეუფლოთ თვალებს. იგი ხომ გონების სარკეა. მასში ყველაფერი ნათლად ჩანს, როგორ ცხადადაა გამოკვეთილი ყმაწვილის ხასიათი, გაბედულება და გაუბედაობა, ცოდნა და უცოდინარობა, ტყუილი და მართალი, სიცრუე და გულწრფელობა.

შვილივით თუ არ შევიყვარეთ მოსწავლე, არაფერი გამოგვივა. მისი მომავალი თუ არ გვაწუხებს, ჩვენს მუშაობას ფასი არ ექნება. საჭიროა დავეუფლოთ ფიზიოლოგიას. უნდა ვიცოდეთ რატომ წითლდება ბაშვი ან ხმადაბლა რატომ საუბრობს, ზოგნი რატომ არიან მოუსვენარნი. საერთოდ, საკითხავია, რატომ ქრება ღიმილი სკოლაში. იშვიათია მასწავლებელი, რომელიც წარუმატებლობას საკუთარ თავში ხედავდეს. მთავარია, უინტერესობის დაძლევა და ბავშვებში თვითრწმენის განმტკიცება. ბავშვებთან 10-ჯერ და 100-ჯერ უფრო მეტი სითბო, მოთმინება გვამრთებს. დაუსახოთ გზები, ეს ხომ მისი ხვალინდელი სიხარულია. ჩვენს გვერდით დგას პატარა ადამიანი თავისი სიხარულითა და მწუხარებით. დააკვირდით, როგორ დათრგუნულნი არიან ის ბავშვები, რომელთაც დედა შინ არ ჰყავთ. არ აკლიათ თითქოს არაფერი, მაგრამ აკლიათ დედის სითბო და ალერსი. ღმერთმა მოთმინება მოგვცეს, რომ პატარებს გავუთბოთ სული და გული!
დაგლოცავთ და გილოცავთ მასწავლებლის დღეს!"

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
თითქმის სამი თვეა, ჭიათურაში, კოროხნალის მაღაროსთან, მოსახლეობას
საპროტესტო კარავი აქვს გაშლილი, თუმცა მათი ბედით კვლავ არცერთი
უწყებიდან დაინტერესებულან.
13:46 / 06.06.2024
თითქმის სამი თვეა, ჭიათურაში, კოროხნალის მაღაროსთან, მოსახლეობას საპროტესტო კარავი აქვს გაშლილი, თუმცა მათი ბედით კვლავ არცერთი უწყებიდან დაინტერესებულან.
80 დღეა რაც, კოროხნალის მაღაროსთან შუქრუთელები ღამეს კარვებში
ათევენ, თუმცა მათი პროტესტი როგორც ადგილობრივი, ისე ცენტრალური
ხელისუფლებისთვის ამ დრომდე
15:02 / 31.05.2024
80 დღეა რაც, კოროხნალის მაღაროსთან შუქრუთელები ღამეს კარვებში ათევენ, თუმცა მათი პროტესტი როგორც ადგილობრივი, ისე ცენტრალური ხელისუფლებისთვის ამ დრომდე "შეუმჩნეველი" რჩება.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.