გადაცემები
ონლაინ სწავლება - საგანმანათლებლო სისტემის ახალი გამოწვევა (გადაცემა)
FaceBook

კორონა ვირუსის პანდემიის გამო საქართველოში განათლების მიღება გარკვეული დროით მხოლოდ დისტანციურადაა შესაძლებელი. რამდენად მზად აღმოჩნდდა საუნივერსიტეტო სივრცე ახალი რეალობისთვის და რა გამოწვევების წინაშე დააყენა განათლების სისტემა ონლაინ სწავლების აუცილებლობამ? - ესაა თემები რომლებზეც გაიმართა საუბარი გადაცემაში "ვირჩევ დემოკრატიას"


გადაცემის სტუმრები არიან აკაკი წერეთელის სახელობის უნივერსიტეტის პროფესორი ნესტან კუტივაძე და სტუდენტი მარიამ კვანტალიანი.

 

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
10:38 / 06.11.2023
"ქუთაისიპოსტი" გთავაზობთ გადაცემათა ციკლს, რომელშიც საუბარი შეეხება ადამიანის უფლებებსა და ამ მიმართულებით დღეს არსებულ გამოწვევებს.
„ოქროს ჩარდახის“ სარეაბილიტაციო სამუშაოებისთვის ქუთაისის მერიის
მიერ ტენდერის თავიდან გამოცხადების პარალელურად,
რეკონსტრუქციის პროექტზე კვლავ უამრავი კითხვა რჩება.
15:10 / 21.07.2023
„ოქროს ჩარდახის“ სარეაბილიტაციო სამუშაოებისთვის ქუთაისის მერიის მიერ ტენდერის თავიდან გამოცხადების პარალელურად, რეკონსტრუქციის პროექტზე კვლავ უამრავი კითხვა რჩება.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.