ახალი ამბები
ონლაინ თუ რეალური გაკვეთილები?- რას ირჩევენ მოსწავლეები ქუთაისის სკოლებში
FaceBook

ქუთაისში, მოსწავლეების უმრავლესობა ონლაინ განათლებას, რეალურ სივრცეში სწავლებას ამჯობინებს.


ეს  ტენდენცია იკვეთება ქალაქში არსებული იმ ათი საჯარო სკოლის მონაცემიდან, რომელიც ,,ქუთაისიპოსტმა“ გამოკითხა.

ქუთაისის საჯარო სკოლებში (#2,#7,#19,#20,#23,#26,#29,#33,#35,#36,#38), პირველი საფეხურის (I-VIIკლასის) 3450-ზე მეტი მოსწავლიდან, ონლაინ სწავლება მხოლოდ 25 - მა მოსწავლემ ისურვა.


სწავლების რა ფორმას ირჩევენ მოსწავლეები ქალაქში არსებული დანარჩენი 28 საჯარო სკოლიდან, ამის დაზუსტებაზე ქუთაისის საგანმანათლებლო რესუსრსცენტრში ჯერ კიდევ მუშაობენ .

რესურსცენტრის ხელმძღვანელის, მაია ცქიტიშვილის განმარტებით, 2020 წლის 2 ოქტომბრის მდგომარეობით, ონლაინ სწავლება 38 საჯარო სკოლიდან, მხოლოდ 65-მა მოსწავლემ ისურვა.


ბავშვებს რომ საგანმანათლებლო დაწესებულებაში სიარული, მასწავლებლებ
ან და თანატოლებთან უშუალო კომუნიკაცია ურჩევნიათ,  ეს ერთი სკოლის მაგალითზეც სჩანს.

ქუთაისის #23-ე  სკოლაში პირველი საფეხურის 450 მოსწავლიდან, ონლაინ სწავლების ფორმით სამი მოსწავლე სარგებლობს.

სკოლის დირექტორის ნესტან ხუციძის თქმით, ონლაინ განათლებას ძირითადად განსაკუთრებული გარემოებების გამო ირჩევენ.


,,ამ ბავშვებისთვის გაკვეთილებზე  ჩართულია ლაივი, რომელიც იწერება. მოსწავლეს შეუძლია გაკვეთილს ონლაინ დაესწროს, ან ჩანაწერი ნახოს“.


ვირტუალური გაკვეთილები სკოლებში სპეციალური პროგრამის მეშვეობით იწერება, რასაც გამართული ინტერნეტი და კომპიუტერი სჭირდება. ეს ფუფუნება #23-ე სკოლისგან განსხვავებით, ქუთაისის ზოგიერთ სკოლას არ აქვს.


ერთ-ერთი მასწავლებელი, რომლის სახელს და გვარს მისივე თხოვნით არ ვასაჯაროებთ, ონლაინ განათლების პრობლემებზე გვიყვება.


,,არ გვაქვს კარგი ინტერნეტი და არც შესაბამისი ტექნიკა. ზოგჯერ ისე ვიტანჯებით, ასეთ გაკვეთილს სჯობს არ ჩაატარო, რადგან მაინც წყვეტით ესმით ბავშვებს ჩემი ხმა“.


ტექნიკური ხარვეზებით ჩაწერილ გაკვეთილებს უნდა დაჯერდეს ქუთაისის ერთ-ერთი საჯარო სკოლის მოსწავლე ელენე (სახელი შეცვლილია), რომელიც ოჯახური პირობების გამო, სკოლაში სიარულს გარკვეული პერიოდით ვერ შეძლებს.


,,ხან სკოლაში ჭედავს ინტერნეტი და ხან სახლში, მაგრამ სულ ჩამორჩენას მირჩევნია ასე მაინც ისწავლოს", - ამბობს ელენეს მშობელი.


ონლაინ სწავლების საკითხი საქართველოში კოვიდრეალობამ დააყენა, თუმცა, მთავრობამ მის მიერვე მიღებული გადაწყვეტილებები არაერთხელ შეცვალა. ამის გამო, განათლების სფეროში ჩართულ ყველა აქტორს დღეს არაერთ პრობლემასთან გამკლავება უწევს. 

მაგალითად, ერთ-ერთი ხელისუფლების მიერ  მოსწავლეების ორად დაყოფაა. მთავრობის გადაწყვეტილების თანახმად,  რეალურ სივრცეში განათლების მიღების შესაძლებლობა მხოლოდ მოსწავლეების ნაწილს, (უმცროსკლასელებს) აქვთ.  უფროსკლასელების ნაწილი კი სტრესშია, რადგან მათ რეალურ სივრცეში სწავლება ეკრძალებათ. 


ამავე თემაზე:

სკოლა VS COVID-19 და სახელმწიფო „გაქცევის“ რეჟიმში

Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
რიკოთის ახალი მაგისტრალური გზის მშენებლობის პროექტის ფარგლებში,
შორაპანი-არგვეთას მონაკვეთზე, ზესტაფონის შემოვლითი 9 კმ-იანი
მაგისტრალური გზა ავტოტრანსპორტისთვის დღეიდან გაიხსნა.
14:13 / 26.04.2024
რიკოთის ახალი მაგისტრალური გზის მშენებლობის პროექტის ფარგლებში, შორაპანი-არგვეთას მონაკვეთზე, ზესტაფონის შემოვლითი 9 კმ-იანი მაგისტრალური გზა ავტოტრანსპორტისთვის დღეიდან გაიხსნა.
საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის მონაცემებით, 2023 წელს,
ემიგრანტების რიცხოვნობამ 245 064 კაცი შეადგინა, რაც წინა წელთან
შედარებით 95.6 პროცენტით მეტია.
13:08 / 26.04.2024
საქართველოს სტატისტიკის ეროვნული სამსახურის მონაცემებით, 2023 წელს, ემიგრანტების რიცხოვნობამ 245 064 კაცი შეადგინა, რაც წინა წელთან შედარებით 95.6 პროცენტით მეტია.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.