ახალი ამბები
მე-9 სკოლის ფანჯრიდან მოზარდის გადმოხტომის ფაქტზე შსს-მ გამოძიება დაიწყო
FaceBook

ქუთაისის მე-9 საჯარო სკოლის მეორე სართულის ფანრჯიდან მეათე კლასელი ბიჭის  გადმოხტომის ფაქტზე შსს-მ გამოძიება დაიწყო.


მომხდარზე საქმე სსკ  124-ე მუხლით აღიძრა,  რაც ჯანმრთელობის განზრახ  დაზიანებას გულისხმობს.


შსს-ში აცხადებენ, რომ მოზარდი გაკვეთილიდან გაპარვას ცდილობდა.


შემთხვევა ორი საათის წინ მოხდა. მომხდარის შედეგად მოზარდმა კოჭის მოტეხილობა მიიღო. იგი ინტერვენციული მედიცინის ცენტრშია გადაყვანილი.


როგორც სკოლაში ამბობენ, შენობის მეორე სართულიდან სულ სამი მოზარდი გადმოხტა, თუმცა, მათგან მხოლოდ ერთი დაშავდა.


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
,,ქუთაისიპოსტზე
02:04 / 14.07.2020
,,ქუთაისიპოსტზე" გამოქვეყნებული მასალის შემდეგ – კანალიზაციით და შლამით სავსე ისტორიული აბანო ქუთაისში წლების განმავლობაში მოუვლელი, უძველესი ბუნებრივი აბანოები მოწესრიგდება.
შემოწმებული 64 ფიტნეს ცენტრიდან
მოთხოვნები 25-მა, ხოლო 30 შემოწმებული აუზიდან - 17-მა
დააკმაყოფილა.
15:30 / 13.07.2020
შემოწმებული 64 ფიტნეს ცენტრიდან მოთხოვნები 25-მა, ხოლო 30 შემოწმებული აუზიდან - 17-მა დააკმაყოფილა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.