ახალი ამბები
უცხო ენის გამოცდაზე ქუთაისიდან ორი დაგვიანება დაფიქსირდა
FaceBook
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრის ხელმძღვანელის, სოფო გორგოძის ინფორმაციით, უცხო ენების გამოცდაზე ორი დაგვიანება დაფიქსირდა, ორივე ქუთაისიდან.

ამის შესახებ მან, მიმდინარე წლის 8 ივლისს, ქუთაისის საგამოცდო ცენტრში სტუმრობისას ისაუბრა.

"უცხო ენების სესიაზე დილით აბიტურიენტების 95% გამოცხადდა. გვაქვს ორი დაგვიანება, ორივე ქუთაისის ცენტრიდან, სამწუხაროდ", - ამბობს სოფო გორგოძე.

სოფო გორგოძის თქმით, გამოცდები ქუთაისის ყველა საგამოცდო ცენტრში წესების შესაბამისად, მშვიდ ვითარებაში მიმდინარეობს. 

ერთიანი ეროვნული გამოცდები ქუთაისში 1-ელ, 23-ე და 41 საჯარო სკოლებში მიმდინარეობს. 


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
წყალტუბოში, ქალაქის ცენტრალურ ქუჩაზე, ერთი ადამიანი დაჭრეს.
16:38 / 25.04.2024
წყალტუბოში, ქალაქის ცენტრალურ ქუჩაზე, ერთი ადამიანი დაჭრეს.
ქუთაისის მუნიციპალიტეტმა თერჯოლის მუნიციპალიტეტს თავის საკუთრებაში
არსებული, გარე განათების მეორადი სანათები გადასცა.
13:02 / 25.04.2024
ქუთაისის მუნიციპალიტეტმა თერჯოლის მუნიციპალიტეტს თავის საკუთრებაში არსებული, გარე განათების მეორადი სანათები გადასცა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.