ახალი ამბები
რას ჰყვებიან ქუთაისში მამაკაცზე, რომლის ცხედარი სკოლის ეზოში იპოვეს
FaceBook
ქუთაისში, ავანგარდის უბანში ნაპოვნი გარდაცვლილი ადამიანი, სავარაუდოდ, უსახლკარო იყო.
ადგილობრივების თქმით, მამაკაცი #29 სკოლის ეზოს მიმდებარე ტერიტორიაზე იძინებდა. 

"ბუჩქებში ნახეს, ნაძვი ჰქონდა გადაფარებული. გახრწნილი იყო უკვე და გაფანტული იყო სხეულის ნაწილები აქეთ-იქით. თავი ცალკე იყო, ხელი-ცალკე. ბაღის დამლაგებელმა შენიშნა და პოლიციაც მანვე გამოიძახა", - ამბობს ავანგარდში მცხოვრები ერთ-ერთი მოსახლე.

ქუთაისის 29-ე საჯარო სკოლის ეზოში შუახნის მამაკაცის ცხედარი, მიმდინარე წლის 6 ივლისს იპოვეს.

შსს-მ მომხდარზე გამოძიება 115-ე მუხლით დაიწყო, რაც თვითმკვლელობამდე მიყვანას გულისხმობს.



ამავე თემაზე:

ქუთაისში, სკოლის ეზოში მამაკაცის ცხედარი იპოვეს
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
ქუთაისის მაჟორიტარობისთვის კიდევ ერთი
კანდიდატი იბრძოლებს.
11:06 / 27.09.2020
ქუთაისის მაჟორიტარობისთვის კიდევ ერთი კანდიდატი იბრძოლებს.
ქართულ-აფხაზური

კონფლქტის დაწყებიდან
28 წელი, სოხუმის დაცემიდან კი 27 წელი გავიდა.
10:40 / 27.09.2020
ქართულ-აფხაზური კონფლქტის დაწყებიდან 28 წელი, სოხუმის დაცემიდან კი 27 წელი გავიდა.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.