ფოტო
პრეზიდენტმა "პიკასოს ბიჭის" ქუდი მოირგო (ფოტო)
FaceBook
ქვეყნის პირველი პირი თეთრ ხიდზე "პიკასოს ბიჭის" სკულპტურით დაინტერესდა.


საქართველოს პრეზიდენტმა, გიორგი მარგველაშვილმა, ქუთაისში ორდღიანი ვიზიტის პირველი დღე, ქალაქის რეაბილიტირებულ უბანში ფეხით გასეირნებით დაასრულა. 

ქვეყნის პირველი პირი თეთრ ხიდზე "პიკასოს ბიჭის" სკულპტურით დაინტერესდა.

პრეზიდენტს რეაბილიტირებულ უბანში გასეირნებისას თან ახლდნენ იმერეთის გუბერნატორი, გივი ჭიჭინაძე და ქუთაისის მერი, შოთა მურღულია.

გიორგი მარგველაშვილის ვიზიტი ქუთაისში კადეტთა ლიცეუმში ვიზიტით დაიწყო, რომლის შემდეგაც მან დავით კაკაბაძის სახელმწიფო გალერეაში, ხელოვნების საერთაშორისო ფესტივალი "ქარავან არტ ფორუმი 2016"-ის ფარგლებში მიმდინარე გამოფენა დაათვალიერა.







Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
ქუთაისში, საახალწლო ბაზრობა, ტრადიციულად, ფალიაშვილის ქუჩასა და
ჯაჭვის ხიდის მიმდინარე ტერიტორიაზეა გაშლილი.
11:05 / 29.12.2023
ქუთაისში, საახალწლო ბაზრობა, ტრადიციულად, ფალიაშვილის ქუჩასა და ჯაჭვის ხიდის მიმდინარე ტერიტორიაზეა გაშლილი.
ქუთაისს წელს ორი მთავარი ნაძვის ხე აქვს.
15:10 / 30.12.2022
ქუთაისს წელს ორი მთავარი ნაძვის ხე აქვს.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.