ახალი ამბები
"ველოდებით პროცედურებს" - ქუთაისში, შესაძლოა, საქალაქო ტრანსპორტი 1 აპრილიდან გაძვირდეს
FaceBook
ქუთაისში, საქალაქო ტრანსპორტის მძღოლებსა და მერიას შორის ხანგრძლივი მოლაპარაკებები,  შესაძლოა,  მგზავრობის ღირებულების გაძვირებით დასრულდეს.
ქუთაისიპოსტის  ინფორმაციით, ქალაქის მერთან ტარიფის მომატებაზე შეთანხმება მიღწეულია.

"გაფიცვის მიზანი მიღწეულია.  ჩვენთან და ხაზების წარმომადგენლებთან შეხვედრის შემდეგ, ქალაქის მერი დაგვპირდა, რომ  1 აპრილიდან 10 თეთრით მოიმატებს მგაზვრობის ტარიფი",-ამბობს # 20 საავტობუსო ხაზზე დასაქმებული ერთ-ერთი მძღოლი.

გადამზიდავი კომპანია შპს "სამგზავრო 2007"-ს დირექტორი, ალეკო დვალიშვილი ქუთაისპოსტთან საუბარში განმარტავს, რომ ქალაქის მერს შოთა მურღულიას კონკრეტული გეგმა აქვს, თუმცა, ამ გადაწყვეტილების მიღებამდე პროცედურებია გასავლელი.

"ველოდებით პროცედურებს. ჯერ  საკრებულომ უნდა გაიაროს ეს საკითხი, ათასი პროცედურაა დარჩენილი. შეხვედრა იყო როგორც მძღოლებთან, ასევე  გადამზიდავი კომპანიების წარმომადგენლებთან. ჩვენ უნდა წარვადგინოთ გრაფიკი, რომ საღამოს საათებში იმუშაოს ტრანსპორტმა,  ასევე, 8 წლამდე ბავშვების უფასოდ გადაყვანაზეა საუბარი და არის კიდევ სხვა  საკითხები.  რაც უნდა მოხდეს  ბიუჯეტი და  არაც მოსახლეობა დაზარალდება", - ამბობს ალეკო დვალიშვილი.

ადგილობრივ თვითმმართველობაში განმარტავენ, რომ მიმდინარეობს მოლაპარაკება და საბოლოო შეთანხმება მიღწეული არ არის.

ქუთაისში, საქალაქო ტრანსპორტის მძღოლები მიმდინარე წლის 6 მარტს, დილიდან, გაიფიცნენ. ისინი მგზავრობის ღირებულების 0.10 ლარით გაზრდას ან ყოფელდღიური გეგმის 10 ლარით შემცირებას ითხოვდნენ.

გაფიცვის პირველ დღეს, ქუთაისში, წითელ ხიდთან, შეკრებილ მძღოლებს, ქუთაისის მერიის წარმომადგენლები შეხვდნენ. მაშინ ვიცე-მერმა, კოტე ქავთარაძემ და მერიის ტრასპორტის განყოფილების უფროსმა, ირაკლი ცხვედიანმა მათ საინიციატივო ჯგუფის შექმნა შესთავაზეს.

საინიციატივო ჯგუფი შეიქმნა, თუმცა ჯგუფის წევრებისა და მერიის წარმოამდგენლების დაახლოებით 2 საათიანი შეხვედრა უშედეგოდ დამთავრდა. გაფიცვის მეორე დღეს კი, მძღოლებმა მგზავრობის ღირებულება 0.10 ლარით თვითნებურად გაზარდეს, რასაც მერიის მხრიდან სამარშუტო ხაზის მფლობელების დაჯარიმება მოჰყვა.
მძღოლების განმარტებით, მაშინ ადგილობრივ თვითმმართველობაში განუმარტეს, რომ ქალაქის მერის (რომელიც მძღოლების გაფიცვის მომენტში ქვეყანაში არ იმყოფებოდა) ჩამოსვლას დალოდებოდნენ. 

ამ დროისთვის ქუთაისის მერიის მიერ 42 მიკროსაავტობუსო და 10 საავტობუსო ხაზზეა ნებართვა გაცემული. ქალაქში მგზავრთა გადაყვანას ყოველდღიურად 160 საქალაქო მიკროავტობუსი და 70 ავტობუსი ემსახურება.


ამავე თემაზე:

ქუთაისში საქალაქო ტრანსპორტის მძღოლები გაიფიცნენ

"ვითხოვთ მხოლოდ ათ თეთრს" - ქუთაისში გაფიცული მძღოლების მოთხოვნები

"არ გვეუბნებიან იმუშავებენ თუ არა"- მგზავრები გაფიცულ მძღოლებზე (ფოტო)

"გაფიცვა არაფერს მოგცემთ" - ვიცე-მერი გაფიცულ მძღოლებს

"დღეს ტრანსპორტი არ იმოძრავებს" - ქუთაისში მძღოლების გაფიცვა გრძელდება

ქუთაისში მეორე დღეა საქალაქო ტრანსპორტის მძღოლები გაფიცულები არიან

შეწყვეტილი გაფიცვა და 10 თეთრით გაძვირებული ტრანსპორტი ქუთაისში

"დაჯარიმება და გაფიცვა არავის უნდა" - გადამზიდი კომპანიები მერიის სანქციებზე
Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
დასავლეთ საქართველოში და მათ შორის, იმერეთის
რეგიონში, კვირის განმავლობაში არამდგრადი ამინდია
მოსალოდნელი.
10:41 / 17.01.2022
დასავლეთ საქართველოში და მათ შორის, იმერეთის რეგიონში, კვირის განმავლობაში არამდგრადი ამინდია მოსალოდნელი.
დღეიდან სკოლის მოსწავლეები საკლასო
ოთახებში სწავლის გაგრძელებას ისვე შეძლებენ.
10:26 / 17.01.2022
დღეიდან სკოლის მოსწავლეები საკლასო ოთახებში სწავლის გაგრძელებას ისვე შეძლებენ.

მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.