ტური
სტატიები
ტური ქუთაისის საქალაქო სასამართლოში (ფოტო/ვიდეო)
ტური ქუთაისის საქალაქო სასამართლოში (ფოტო/ვიდეო)
საინფორმაციო სააგენტო "ქუთაისიპოსტმა" USAID-ის კანონის უზენაესობის პროგრამის მხარდაჭერით, ქუთაისის საქალაქო სასამართლოში მოსწავლე-ახალგაზარდებისთვის ტური მოაწყო.
სრულად
მოსწავლეთა ტური ქუთაისის სააპელაციო სასამართლოში (ვიდეო)
მოსწავლეთა ტური ქუთაისის სააპელაციო სასამართლოში (ვიდეო)
ქუთაისიპოსტი, USAID-ის კანონის უზენაესობის პროგრამის მხარდაჭერით, იწყებს ტურს სასამართლოებში, რაც ახალგაზრდა თაობისთვის სასამართლო სისტემის შესახებ ცოდნის გაღრმავებას და ცნობიერების ამაღლებას ისახავს მიზნად.
სრულად
მოსწავლეთა ტური ქუთაისის სააპელაციო სასამართლოში
მოსწავლეთა ტური ქუთაისის სააპელაციო სასამართლოში
საინფორმაციო სააგენტო “ქუთაისიპოსტმა” USAID-ის კანონის უზენაესობის პროგრამის მხარდაჭერით, ქუთაისის სააპელაციო სასამართლოში მოსწავლე-ახალგაზარდებისთვის ტური მოაწყო.
სრულად
დაუვიწყარი 5 დღე კაპადოკიაში დათო ლიკლიკაძესთან ერთად ®
დაუვიწყარი 5 დღე კაპადოკიაში დათო ლიკლიკაძესთან ერთად ®
ტურისტული სააგენტო Travel To Georgia და დათო ლიკლიკაძე წარმოგიდგენთ საავტორო ტურს "ქართველთა ნაკვალევზე" კაპადოკიაში!
სრულად
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.