რეკლამა
სასწავლო ცენტრი "მერმისი" ივლიანე ნაჭყებიას საავტორო კლასში მოსწავლეთა მიღებას აცხადებს ®
FaceBook
სასწავლო ცენტრი "მერმისი" აცხადებს მოსწავლეთა მიღებას ივლიანე ნაჭყებიას საავტორო VII- VIII კლასში.

მიღება იწარმოებს ტესტირებით: მატემატიკაში, ინგლისურ და ქართულ ენებში.

მოსწავლეები გაღრმავებულად, სპეციალური პროგრამით შეისწავლიან მათემატიკას, ინგლისურ და ქართულ ენებს.

წარჩინებული მოსწავლეებისთვის გათვალისწინებულია უფასოდ კარატესა და ცურვის წრეები.

სწავლა 9-დან 18 საათამდე.

მოსწავლეთა რეგისტრაცია დაიწყება მიმდინარე წლის 5 ივნისიდან სკოლის კანცელარიაში.

ინფორმაციისათვის დარეკეთ შემდეგ ნომრებზე: 599 51 49 54; 595 69 67 65.


Print E-mail
FaceBook Twitter
მსგავსი სიახლეები
რეგიონში პირველ ონლაინ ნეო უნივერსიტეტ
Skillwill-სა და USAID-ის
პროგრამას
13:00 / 19.03.2024

რეგიონში პირველ ონლაინ ნეო უნივერსიტეტ Skillwill-სა და USAID-ის პროგრამას "დამსაქმებლები პროფესიული განათლებისთვის" შორის მნიშვნელოვანი თანამშრომლობა ხორციელდება.

კრიპტოვალუტა პასიური შემოსავლის მიღების პოპულარული საშუალება გახდა.
17:49 / 28.02.2024
კრიპტოვალუტა პასიური შემოსავლის მიღების პოპულარული საშუალება გახდა.
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.