ააიპი
სტატიები
ქუთაისის  ააიპი დაწესებულებებში კონკურსი შეჩერებულია
ქუთაისის ააიპი დაწესებულებებში კონკურსი შეჩერებულია
ბოლო ერთი თვეა მერიას არც ერთ ააიპში კონკურსი არ გამოუცხადებია
სრულად
ქუთაისის მერიის "სპეციალურ სერვისებს" ბიუჯეტის არამიზნობრივ ხარჯვაში ადანაშაულებენ
ქუთაისის მერიის "სპეციალურ სერვისებს" ბიუჯეტის არამიზნობრივ ხარჯვაში ადანაშაულებენ
"იმ ფონზე, როდესაც ქვეყანაში და ქალაქში არის დაბალი სოციალური ფონი, ამდენი თანხა არამიზნობრივად არ უნდა იხარჯებოდეს".
სრულად
ქუთაისის მერია TI-ის კვლევაზე - ააიპებში საშტატო ერთული მიზანმიმართულად არის გაზრდილი
ქუთაისის მერია TI-ის კვლევაზე - ააიპებში საშტატო ერთული მიზანმიმართულად არის გაზრდილი
ქუთაისის მერიაში 2014-2015 წლებში ა(ა)იპებში განხორციელებული ცვლილებების შედეგად, ადგილობრივ თვითმმართველობაში სახელფასო ხარჯები თვეში 316 919.88 ლარით გაიზარდა, რაც წლიურად 3 803 038.56 ლარს შეადგენს.
სრულად
ქუთაისის მერია ტესტირებას კიდევ 17 ააიპ გაერთიანებაში ჩაატარებს
ქუთაისის მერია ტესტირებას კიდევ 17 ააიპ გაერთიანებაში ჩაატარებს
გავრცელებულ ინფორმაციას იმის შესახებ, რომ მერია მცირე შტატიან დაწესებულებებში ტესტირებას არ ჩაატარებს, არ ადასტურებენ.
სრულად
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენტის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.
ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს "საქართველოს ღია საზოგადოების ფონდის" პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე.