გამჭვირვალე თვითმმართველობა
ქუთაისის მე-5 მოწვევის საკრებულოს საქმიანობის ანგარიში აუდიტის დასკვნაში
ქუთაისის მე-5 მოწვევის საკრებულოს სამწლიანი მუშაობა დამოუკიდებელმა აუდიტმა შეამოწმა.
შპს "ელიტაუდიტმა" წარმომადგენლობითი ორგანოს საქმიანობა 6 მიმართულებით შეისწავლა.

აუდიტორულ კომპანიას ყველაზე მეტი შენიშვნა უცხოური დელეგაციების მიღება-გამასპინძლებისთვის გაწეული ხარჯების ნაწილში აქვს.

დასკვნის მიხედვით, 2014 წლის 15 ივნისიდან 2017 წლის 1 ოქტომბრამდე, ქუთაისის საკრებულოს უცხო ქვეყნებიდან მოწვეული სტუმრების ვიზიტები ჯამში, 53 268 ლარი დაუჯდა. თუმცა, საკრებულოს აპარატი ხშირ შემთხვევებში ამ მიზნით გაწეულ ხარჯებზე დოკუმენტაციას არ ადგენდა და უფრო მეტიც, ზოგჯერ იმ სტუმრების ვინაობაც კი არ იყო მითითებული, ვისაც ქუთაისის საკრებულო ადგილობრივი ბიუჯეტის თანხებით უმასპინძლდებოდა.

აუდიტორულ კომპანიას შენიშვნები, ასევე, აქვს საკრებულოს ავტოპარკთან მიმართებაში. დასკვნის მიხედვით, მე-5 მოწვევის საკრებულოს ბალანსზე 3 ერთეული ავტომობილი ირიცხებოდა, ხოლო, თანამდებობის პირებსა და თანამშრომლებს პირად საკუთრებაში 10-ზე მეტი ავტომობილი ჰყავდათ. თუმცა, საკრებულში საჭიროების მიხედივით არ იყო დარეგულირებული სატრანსპორტო საშუალებების რაოდენობა, მათზე საწვავის გაცემის ლიმიტი, სარემონტო და სხვა მოვლა-შენახვის ხარჯები.

აუდიტის მიერ შესწავლილ პერიოდში საკრებულომ 52 დასახელების 83 645,79 ლარის ღირებულების ტექნიკა შეიძინა. ამასთნავე, როგორც ირკვევა, მითითებული ლენოვო-ს ფირმის 4 ნოუთბუქის ნაცვლად, კომპანიას ადგილზე ამავე რაოდენობის, მაგრამ HP -ს ფირმის ნოუთბუქები დახვდა, რომელიც აპარატმა მერიას გაუცვალა. აღნიშნულიდან გამომდინარე, აუდიტორულმა კომპანიამ მიიჩნია, რომ საკრებულო ტექნიკის აღიცხვასა და განკარგვაზე კონტროლს სათანადოდ არ უზრუნველყოფდა.

"ელიტაუდიტს" შენიშვნები, ასევე, აქვს საკრებულოს აპარატის თანამშრომლების რაოდენობაზე. კერძოდ, დასკვნის მიხედვით, 2015 წლიდან 2017 წლის ჩათვლით, საკრებულოს აპარატის თანამშრომელთა რაოდენობა იცვლებოდა. კერძოდ, 2015 წელს საკრებულოს 53 თანამშრომელი ყავდა, 2016 წელს მათი რაოდენობა ერთით შემცირდა, ხოლო, 2017-ში კვლავ 53 გახდა.

აუდიტორულმა კომპანიამ მიიჩნია, რომ საკრებულოს უნდა შეემუშავებია ერთიანი საკადრო პოლიტიკა და სწორად განესაზღვრა საჭირო შრომითი რესურსი.

შპს "ელიტაუდტი" ქუთაისის საკრებულომ ტენდერის გზით შეარჩია  და ამისთვის 2 500 ლარი გადაიხადა.
| Print |  E-mail
FaceBook Twitter Google
სხვა სიახლეები
დღის სიახლეები
ქუთაისის საკრებულომ 2018 წლის ბიუჯეტი 19 ხმით დაამტკიცა.
15:56 / 18-01-2018
ხარაგაულში რკინისგზის მშენებლობაზე დასაქმებული მუშების ორდღიანი გაფიცვა დასრულებულია. დამსაქმებელმა მუშების მოთხოვნები დააკმაყოფილა.
11:01 / 18-01-2018
ქუთაისის მერიის წინ არასამთავრობო ორგანიზაციის წარმომადგენლებმა რუსთაველსა და წითელ ხიდს შორის, მდინარე რიონის სანაპიროზე, სასტუმროს შესაძლო აშენება გააპროტესტეს.
10:28 / 18-01-2018
ქუთაისის 2018 წლის ბიუჯეტის პროექტს, საკრებულო, სავარაუდოდ, 18 იანვრის რიგგარეშე სხდომაზე დაამტკიცებს.
18:30 / 17-01-2018
მსგავსი სიახლეები
არასამთავრობო ორგანიზაცია
არასამთავრობო ორგანიზაცია "საერთაშორისო გამჭვირვალობა - საქართველომ" ქუთაისის მე-5 მოწვევის საკრებულოს საქმიანობა შეისწავლა.
13:41 / 01.12.2017

"ქუთაისის ტურიზმის საინფორმაციო ცენტრმა" მიმდინარე წელს სამ საერთაშორისო გამოფენაში მიიღო მონაწილება.

13:36 / 12.10.2017
ქუთაისის მერიამ ბოლო 9 თვის განმავლობაში სასტურმო, სარესტორნე და
კვებითი პროდუქტებით მომსახურებისთვის 224 410 ლარის ღირებულების 50
ხელშეკრულება, ერთ პირთან მოლაპარაკების გზით გააფორმა.
ქუთაისის მერიამ ბოლო 9 თვის განმავლობაში სასტურმო, სარესტორნე და კვებითი პროდუქტებით მომსახურებისთვის 224 410 ლარის ღირებულების 50 ხელშეკრულება, ერთ პირთან მოლაპარაკების გზით გააფორმა.
12:53 / 24.09.2017
კალენდარი
მოცემული ვებ გვერდი „ჯუმლას" ძრავზე შექმნილი უნივერსალური კონტენტის მენეჯმენის სისტემის (CMS) ნაწილია. ის USAID-ის მიერ დაფინანსებული პროგრამის "მედია გამჭვირვალე და ანგარიშვალდებული მმართველობისთვის" (M-TAG) მეშვეობით შეიქმნა, რომელსაც „კვლევისა და გაცვლების საერთაშორისო საბჭო" (IREX) ახორციელებს. ამ ვებ საიტზე გამოქვეყნებული კონტენტი მთლიანად ავტორების პასუხისმგებლობაა და ის არ გამოხატავს USAID-ისა და IREX-ის პოზიციას.
This web page is part of Joomla based universal CMS system, which was developed through the USAID funded Media for Transparent and Accountable Governance (MTAG) program, implemented by IREX. The content provided through this web-site is the sole responsibility of the authors and does not reflect the position of USAID or IREX.

ავტორის/ავტორების მიერ საინფორმაციო მასალაში გამოთქმული მოსაზრება შესაძლოა არ გამოხატავდეს ფონდ  ”ღია საზოგადოება-საქართველოს” პოზიციას. შესაბამისად, ფონდი არ არის პასუხისმგებელი მასალის შინაარსზე. The views, opinions and statements expressed by the authors and those providing comments are theirs only and do not necessarily reflect the position of Open Society Georgia Foundation. Therefore, the Open Society Georgia Foundation is not responsible for the content of the information material.